att dansa är ett lodrätt uttryck för en horisontell önskan

Jag är trött på att vara sjuk nu. Så fort jag äter nåt får jag ont i magen, kan inte få i mig nåt. Tröttsamt. Jag har inte tid! Alla andra ska till Hulingen idag och ska jag med? Nä.

I och med att jag inte äter så mycket och inte mår bra så orkar jag inte plugga så mycket som jag borde. Jag somnar ju bara. Allt tar dubbelt så lång tid, och den tiden har jag inte. Men jag försöker, det är väl huvudsaken?!?

Jag vet att mina bloggar inte är så positiva så ofta, speciellt inte på sista tiden. Men jag tycker att det är roligt att vara här, jag vill jobba med det här, jag vill få bra resultat. Men det känns som om det går emot mig hela tiden. Ja vet det finns de som har det värre, mycket värre, mycket, mycket värre. Så jag ska kömpa, hårt och det ska gå!

Jag är bäst oavsett alla sjukdomar!!

Kommentarer
Postat av: mamma

absolut kämpa på gumman, snart vänder det, de måste du tro på...kram min gumma

2007-12-02 @ 12:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0