Det är över nu.. =)

Nu är det officiellt över!! Nu är det slut!! Vi har inget mer att skriva för skolan innan jul. Omtentan är gjord, hemtentan är inskickad och marknadsföringsuppgiften är färdigskriven och klar.

Jag har nu klarat det. Jag har nu klarat min första termin på Kalmar högskola. Jag har under en termin bott i Hultsfred. Bara det är en bedrift för sig. Jag är så stolt över mig själv och ni får gärna berätta för mig hur stolta ni är över mig och hur duktig jag är..=P

Detta är underbart och i morgon firas det med en hejdundrande JULFEST i Stålhagen. Hos Alwert och Pemark. Ska bli underbart kul att säga adjö och god jul till hela klassen. Och jag ska klö ut mig till julgran!! Haha, tänk er vilken syn. Jag har till  och med en egentillverkad julgransstjärna som jag ska ha på huvudet.. Jag lovar det kommer bilder!!

Sov gott världen där ute, det ska jag göra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0