Gahhhh!!!

Blir så trött på den här sidan ibland. Nu har jag fått in mina bilder på datorn från jul och julfesten men kan inte lägga upp dem på bloggen. Illa! Jaja hoppas det löser sig snart.

Jag har inte uppdaterat er på ett tag. Jag är ju som sagt hemma i Uddevalla nu. Det är faktiskt väldigt kul att vara här. Jag har hunnit fira jul två gånger, sett Arn på bio (den var faktiskt bra!) och varit på mellandagsrean. Jag fyndade ett par sjukt snygga skor (rutiga) och ett par billiga jeans (200:-). Kanon bra!! Men jag köpte också en tröja för 400 :- som jag tyckte att jag var värd. Jag ska ha den när jag åker skidor i Branäs..=) Det ska bli så sjukt roligt!! Jag längtar verkligen. Hoppas det blir toppen och att vi får snö!!

Nu ska jag snart sova för i morgon måste jag plugga. Känns ju sådär, men så är det! Ska äta middag hos Morfar och Barbro också. Ska bli kul faktiskt. Måste ge mig ut på en promenad också, usch jag känner att jag inte tränat på ett tag, men det ska det bli ändring på nu efter jul!!

Sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0