god natt

Suttit och pluggat hemtenta fram tills nu. Är sjukt trött på den. Längtar såå till jullovet!! Bara tre dagar kvar tills jag åker hem. Underbart! Hemtentan är egentligen inte så farlig, den är ganska intressant men det blir så segt att göra den när man har sån press på sig. Jag börjar lära mig hur man ska lägga upp pluggandet på högskolan. Jag kan säga att det inte är så som jag har gjort det hittills! Haha. Tills nästa termin ska jag läsa litteraturen som vi ska läsa till varje föreläsning, inte för att jag inte klarar mig nu eller så men oj så mycket lättare det borde vara. Jaja, man lär så länge man lever..=) Som ni kanske förstår så är jag ganska positiv just nu. Ja, jag vet det går verkligen i vågor. Men jag är tjej vad mer kan jag säga..=P

I morgon blir det bara fortsatt tenta plugg för det är sista dagen. På tisdag klockan 13.00 skall den vara skickad till Jonas Bjälesjö. Det ska bli så sjukt skönt när jag skickar iväg den. Jag längtar verkligen. Men dock är det ju så att direkt när den är iväg skickad måste vi börja med vår marknadsföringsuppgift. Fyra sidor skall vara skrivna tills på onsdag. Men det ska nog gå! Det segaste är att vi har ett seminarium också på onsdag. Alltså visst, seminariumena är bra, men man lär sig inte så mycket. Det man lär sig är i och för sig att bli säkrare att prata inför folk och det är bra! Jag är faktiskt inte det minsta närvös inför seminariumena längre och det är skönt.

På onsdag är sista dagen innan det bär av hem till Uddevalla för att fira jul. Vi ska avsluta terminen med en liten klassfest här i Hultan, hemma hos Sandra och Martina. Det skall bli jätte mysigt för sen träffar man ju inte klassen på ett tag. Säga vad man vill om skolan och Hultsfred men min klass, den är grym!

Nä, nu väntar sängen på mig, jag kan höra hur den ropar.. "Sofia, kom och lägg dig i mig, det är så endamt här" Och vem kan motstå en sådan önskan..?

Sleep tight..

Do you remember me like I remember you?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0