julgranen tog hem priset

Jag glömde ju uppdatera er om julfesten!
Jag vann priset för bästa utklädnad!! jag var sjukt snygg..=) jag vann en burk godis som skulle öppnas på festen. Så typiskt min klass. Haha. Tyvärr har jag glömt min sladd till kameran i Hultan så bilderna dröjer lite, eller rättare sagt länge, men de kommer.

Hur som helst så var det helt galet. Det började med att två tomtar, iklädda tomtemask och svart kostym stod upp och dansade och sjöng "de som inte dansar är våldtäcksmän" Hur sjukt såg inte det ut? HAHA.
   Sen kom granen. Fredrik och Mårten hade gått ut och sågat ner ner en gran och kom in med den och använde MArtinas utdragbara bord som julgransfot. Sen så skulle granen kläs. Och oj vad fin den blev (det kommer bilder här också så småningom). Ljusslinga, glitter, kulor, servetter och så fick jag offra min stjärna som jag satte på toppen. Den gjorde succé. Efter dett blev det dans. Runt granen! Skit kul. 25 personer i en trång lägenhet med fyra bord i rummet och en gran. Hur mycket dans tror ni det blev? Men skoj var det.
   Efter detta började tärningarna komma in i leken. Jag, Marcus, Anna, Björn, Sandra, Martin, Richard och några till hittade ett par tärningar som det stor saker som kiss, tickle, suck, toutch, ears och neck på. Man skulle alltså slå två täsningar och så stod det vad man skulle göra. Typ tickle neck (kittla nacken). Och detta skulle man alltså göra på nån annan. Galet roligt var det. Det sjuka var att jag som hatar öron, och när någon pillar på mina, fick alltid något med öron. Jag skulle bita, kittla, suga och smeka öron!! Illa. Sen så tyckte de andra självklart att det var jätte roligt att röra mina öron när jag inte gillar det, så alla slickade helt enkelt på mina öron. Mysigt! 
   När klockan började närma sig tre kom avskedet och vi begav oss hemmåt. Jag lekte taxi lite (eftersom jag var nykter och körde) och åkte runt i halva hultsfred och lämnade folk (vilket i och för sig inte är så långt). Men det var kul för så fick man säga hej då till dem.

Detta var helt enkelt den bästa avslutningen som man kunde få på vår första termin i Hultsfred. Och den har vart toppen. Kanske lite för mycket sjukdommar från min sida bara..=P men jag tar iegn det till våren!!

Tack klassen för en kanon dag och kväll!! Kommer skakna er. Ses i januari!!

P & K

Kommentarer
Postat av: Matildan

Ja herre min skapare vilken kväll! Du får också ha en toppen jul! Ses nästa år ;) Kram kram

2007-12-21 @ 22:12:22
URL: http://taperjeansgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0