Melodifestivalen 2008 - praktikplats?

Har precis skickat in ansökan om praktikplats på Melodifestivalen. Det handlar om att jobba med telia för att hjälpa dem på alla orter under melodifestivalen. Telia är ju melodifestivalens största sponsor och det hade vart så roligt att få arbeta med dem. Praktiken kommer att pågå i sex veckor så förhoppningsvis går det att kombinera med skolan även om det säkert skulle bli ganska tufft, men allt går bara man vill, och jag vill!! Men jag har ju verkligen inte fått den än, men hoppas kan man alltid och eftersom jag utbildar mig till det jag gör, vet jag att det ökar mina chanser väsentligt (hur stavas det egentligen??). Och det känns ju toppen!

Jag har ju vart i Göteborg nu i två dagar. Det har varit såå roligt. Jag träffade Mathilda och vi bara omgicks och pratade. Träffade också Olle och Johanna (kanin på liseberg) det var sjukt kul. Det blev fika på lördag kväll och liseberg idag, där man träffade många gamla kompisar.

I morgon blir det plugg, plugg, plugg hela dagen men det ska faktiskt bli ganska skönt att sätta sig med det igen. Det var skönt att ha en hel dag fri från pluggandet idag. I morgon ska jag åka och köpa en stor godis påse och sen sitta på biblioteket och plugga.

Men nu ska jag sova. Måste ju vara utvilad i morgon.

Först en liten rad ur den vackraste låten:

It's not what you're told
It's not her face
It's not his touch
In the room you both share
Where he's gone when he loved
When your time and your memory fills your dreams
When you're honest and together
Together no more
No more
Hallelujah, until you're nothing
Hallelujah, baby, until she's everywhere
Hallelujah, until together you are somewhere I'd lost
Hallelujah, hallelujah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0