my way back in to love..

Nu är jag hemma i Uddevalla igen. Ett himla farande på mig. Men oj så skönt det är att vara hemma. Vara med familjen och fira jul och sen kanske till Branäs på nyår.. Hade vart sjukt kul men det är ju bara det där med pengarna. Men jag vill så gärna åka. Men vi får se hur det blir.

I morgon blir det julklappsshopping med syster yster. Ska handla till typ alla. Har ju inte handlat till så många för utbudet på klappar är inte så stort i Hultsfred. Men vi har dratt ner på det där med julklappar i år. Det blir lite hysteri kringa alla klappar så vi ska inte ge så mycket i år. Och så kostar det ju så mycket pengar också. Men det ska ändå bli kul att köpa de vi ska köpa i morrn..=)

Nu ska jag planera min ekonomi och se hur det blir med Branästrippen..

//Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0