Någon som känner mig?

Sitter och skriver på en text om Melodifestivalen. Inte så intressant faktiskt, jag ska analysera den som allting annat. Men den ska bara bli en sida så det är ganska lugnt. I morgon är det redovisning för Arvika. Hoppas det går bra. Jag ska be om att få sitta ner när vi gör det för jag är så trött efter att inte ha kunnat äta så mycket på typ 5 dagar.. Men det är nog okej för honom, vår lärare alltså, annars så sätter jag mig ändå. Haha. Nu är det bara frm dagar kvar tills vi kommer hem och oj vad mycket som händer då! På torsdag är det intervju med 2Entertain, sen förhoppningsvis träffa min Thilda!!! Lilla Mathilda som har kommit hem från Scotland. Vad roligt det ska bli att träffa henne igen!! Jag längtar..Weeee.. Sen så bär det av hemåt mot Uddevalla för att träffa alla där. Ska bli toppen. Men jag måste ändå plugga ganska mycket hemma eftersom det är väldigt mycket att göra.

För övrigt gjorde jag en rolig sak på facebook idag. Detta comunity som typ går ut på att få så många vänner som möjligt innan man dör. Ha! Ganska tråkigt ställe egentligen. Men hur som helst så gjorde jag ett frågequiz om mig själv. Man skriver frågor om sig själv och ger fyra svartsalternativ och så ska ens "vänner" svara på denna för att se hur väl de känner mig. Haha. Ganska kul. Ida, som jag ändå trodde skulle känna mig bäst (och Anna såklart) fick ganska dåliga poäng. 66% rätt tror jag. De är för dåligt! Än så länge är Anna bäst, men hon viste inte att jag ville bli Tandläkare när jag var liten (riktigt liten) eller att min första skiva var Spice Girls. Haha. Det är inga lätta frågor vill jag säga. Jag menar; hur många vet vad vår fågel hette, eller vad mina barn i Stockholm heter, eller vad mitt drömyrke är, eller vad jag heter i andra namn??

Ganska många tror jag förretsen, jag är ju trots allt en ganska viktig person!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0