omtentan gjord

Då var det gjort. Omtentan i organisationsteori. Och hur gick det då undrar ni? Jaa, vem vet. Det kändes okej, ungefär som förra gången men lite bättre. Och det är ju bara det som behövs..=) Men jag hoppas nu, jag håller tummarna för mig själv.. och för dig sebbe, jag tror säkert att du klarar det också!! och för alla andra som gjorde den. Det är sjukt skönt att den är gjord i alla fall.

Nu är det hemtenta dax. Tänkte skriva klart en fråga till idag. En om upplevelser och event.

Sen så är det bartömning på corehouse i Kalmar. Hade vart sjukt kul att åka dit men det blir nog Harrys i Vimmerby istället. Björn Rosenström spelar där..haha

Ha en underbar lördagkväll, det ska jag ha!!

Kommentarer
Postat av: Morfar

Klart att tentan gick bra, jag har kontakter norr över. Han var nöjd med dig. Nu skall jag hämta en pizza, hoppas ses någon gång under kommande helger.

2007-12-15 @ 18:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0