Please, make my dreams come true

Jag gick vidare i tävlingen om praktikplats på melodifestivalen! Detta känns så roligt. Nu har jag nog en extra chans med tanke på den utbildning jag går. Nu är jag på nivån där jag ska skicka in mitt CV och ett personligt brev och så ska de välja ut tio stycken som får komma på intervju till Stockholm. Jag hoppas verkligen att jag får denna chansen.

Ville bara tala om detta!



Grattis Therese 23 år idag!! Saknar dig vännen mig. Hoppas du får en underbar dag.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hejhej gumman...du e bäst..det har jag alltid sagt..du e det bara och njuta av ledigheten och ha riktigt kul i kväll...håller alla tummar vad det gäller melodifestivalen...älskar dig...kramkramkram

2007-12-19 @ 07:53:58
Postat av: Morfar

Bra att du inte tappade sugen vid tidigare motgång. Världen är full av tappade sugar.
Grattis till termin 1. Läs email imorgon.

2007-12-19 @ 21:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0