så här glad är jag nu!!

      image51


Vi fick VG8 på Arvikaarbetet! Det högst man kan få typ. För vår lärare ger inte ut VG9, han har bara gjorte de typ fem gånger. Han sa att det var ett mycket bra arbete med mycket bra analyser! Fatta vad bra. Det muntliga gick också toppen. Känns så skönt! Att ha detta ur världen. Trodde aldrig vi skulle få så bra på det här, så jag är mer än nöjd. Jag är supernöjd!

"Jag är lycklig, ja jag är lycklig, ja jag är lycklig, mändag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lösdag, söndag.. Ja jag är lycklig hela veckan lång.."

Nu är det bara två dagar kvar i Hultan sen rattar vi bilen mot Götet och Uddevalla..!!

Kommentarer
Postat av: S

Det är bara bra att vara glad =)

2007-12-03 @ 17:29:49
URL: http://suneeta.blogg.se
Postat av: Morfar

Visste väl det att du kunde, jag visste det, GRATTIS
Måndag tisdag måndag tisdag käringa satt och spann
onsdag torsdag onsdag torsdag spöa hon
sin man
fredag lördag fredag lördag drack hon upp hans lön
och på söndagmorgon gick käringa fram på bön
trala la la´la
Martins Stenmarks senaste

2007-12-03 @ 18:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0