tentan är ivägskickad

Nu är den klar!! Och iväg skickad. Det är så otroligt sjukt skönt. Jag trodde aldrig den skulle bli klar och ändå är det ju över tolv timmar tills den ska lämnas in. Men jag läste precis igenom den och jag är faktiskt nöjd. Hoppas bara Bjälesjö är det också..=)

Nu ska jag kolla på film. Jag måste göra nåt annat än att bara plugga idag, så det får bli The Holiday. Jude Law är ju såå sjukt snygg i den!! Jag ska drömma mig bort och vara lycklig över min inskickade tenta. Bara marknadsföringen kvar, men det är ingenting i jämförelse. Underbart är känslan som finns i min kropp nu!!!

Bara en skoldag kvar på denna terminen. Bara två dagar kvar till klassens julfest. Bara två dagar och tre nätter kvar till hemfärd. Bara en vecka kvar till julafton. Bara två veckor kvar på 2007. Längtan..

Today is a good day!

Kommentarer
Postat av: Sebastian

gött för dig,

själv har jag slutklämmen på ettan kvar + restuppgift när ni andra gjorde festival....
sen blir det till att läsa igenom det efter kanske två timmar sömn :)

grattis till dig att du är klar i vart fall!

2007-12-18 @ 00:40:08
URL: http://abastian.blogg.se
Postat av: Sofia

Det gick säkert toppen för dig på slutklemmen.. fick du dig nån sömn??
men det e sjukt skönt att det e klart nu!!

2007-12-18 @ 22:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0