att det ska vara så svårt att släppa..

Varför ska vissa saker vara så svåra att släppa? Eller vissa personer kanske man ska säga.. Det är ofta så. Lite synd, för det hindrar kanske andra att komma nära. Eller? Jag vet bara att jag tänker väldigt mycket. Speciellt när jag ska sova. Jag tänker väldigt mycket på vissa saker. Jag vill glömma, men kan inte. Jag vill sluta tänka på vissa saker, men förmår mig inte till det. Hur löser man det? Kanske som personen ifråga löser det?
Nä, absaolut inte så...

Kommentarer
Postat av: Morfar

Många gånger i livet kommr du att upptäcka att man funderar över livet hit och dit. Du skulle ha sådana switchar som jag har. Kan ställa om dem efter behag. Lycka till med tentan den gick säkert bra, tror jag. Glöm inte att kolla vår hemlighet på måndag

2007-11-10 @ 20:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0