"big girls, you are beutiful"

Såg precis Greys anatomy - dubbelavsnitt. Det är det bästa programet på tv. Bästa serien nånsin! Jag älskar det. De är alla som oss, fast 100 gånger värre. DrMcDreamy, DrSteemy, Burke, Christina, Meredith, Addison, Izzie, George, DrBaily och många fler.m I lööv you.




Nu bär det snart av till Stockholm. Nästa torsdag åker vi. Ska på th New Union, ett musikliskt samarbete med den svenska och norska musikbranschen. Ska vara debatter, mingel och livespelningar. Allt för att sammanföra länderna och dess musik. Ska bli väldigt roligt. Några från klassen ska jobba där. Jag ska jobba i Oslo till våren då samma sak ska hända där.



Har även blivit erbjuden en gruppchef, eller huvudfunktionärs plats på Arvikafestivalen till sommaren. Förhoppningsvis vid scenerna eller med pressen. Ska bli sjukt kul! Sen så hoppas jag även på ett sommarjobb på 2Entertain. Men vi får väl se. Ska i alla fall upp till Götet och intervjua Malin, marknadsföringsansvarig på 2Entertain, den 6 december. Ska bli toppen. Det är så man känner att man verkligen har en koppling med branschen när man går utbildningen.

Lite tips till Ipoden:

Big girls you are beutiful - Mika
Tainted love - the Ramones
Om du lämnade mig nu - Lasse Winnerbäck & Miss Li
Lucy in the sky with dimonds - the Beatels
Hotel Song - Regina Spector

Sen så spelas ju "Seemor" på min Ipod men det är ju lite special för mig..Hihi. Så blir det när man är inne i branschen..!

Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: kikki

D e så sant, kunde inte skriva de bättre sj! väntar på nästa avsnitt med spänning!

2007-11-15 @ 11:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0