good morning beutifull how was your night?

Marin Stenmarck, återigen. Tänk att vakna varje morgon av att han sjunger "good morning beutifull how was you night? mine was wounderful with you by my side.." kan det bli bättre liksom?

Ännu en morgon, ännu en fredag, ännu en dag med arvika arbetet. Men den nästa tista nu. I morgon ska vi ha det klart. För på söndag måste vi börja med vår nya uppgift. Vi har seminarium i marknadsföring på onsdag så det är bara att köra. Som tur är, är det arbetet bara på 5 sidor, men det ska ändå göras.

Har ännu inte fått tllbaka varken vårt partnerföretags arbete eler vår tenta. gah!! Det hade ju vart bra att vete om man klarade tentan eller om man ska göra den igen. För om jag ska göra omtenta så måste jag få in det i planeringen också. När ska jag igentligen hinna läsa till den i så fall? Hmm, jaja det löser sig. Det gör det alltid. Får helt enkelt strukturera min tid.

Det är en fin morgon idag, solen lyser på den vita snön (ja det är fortfarande sjukt mycket). En promenad hade suttit fint. Kanske senare. Nu måste jag plugga. Ska läsa två kapittel i "populärmusik från svedala"  och skriva färdigt om arvikafestivalens framtid och om arvikafestivalen som musikkluster innan klockan ett.

Det är bara att tuta och köra!

Have a nice day...
//Sofia

ps. fick kontakt med Eva i Stockholm idag. Så jag ska hälsa på dem nästa torsdag när jag ändå beger mig mot den kungliga huvudstaden. Ska bli jätte roligt. Ska träffa mina tre små söta barn. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0