Jag skulle vilja vara en kråka för en dag

Nu är snart fredagen slut också. Vi har inte varit lika effektiva idag som igår. Men vi är ändå ganska med. Arbetet börjar visa sin form och vi börjar känna oss någorlunda färdiga. 20 sidor har vi knåpat ihop. Känns rätt bra.

Tacos - Idol - Godis. Så har min kväll sett ut. Ganska bra va? Jag hör vad ni tänker: "Avundsjuk, jag blir så avundsjuk.."  Tacosen var god. Mycket mat. Mat är alltid gott. Idol var bra. Amanda var grym ikväll. Gåshud fick jag. Godis. Vad ska man säga om det? Godis är alltid gott. Men inte för mycket och inte efter massa mat. Då är man mätt. Men godis är alltid gott ändå.

Nu ska jag snart sova. För att i morgon sätta klockan för att gå upp och plugga. Det är allt jag gör. När mina vänner från Uddevalla/Gbg ringer och frågar vad jag gör. Vad svarar jag då? Jo, pluggar! När mina vänner är på krogen/bio/café vad gör jag då? Pluggar. Men jag klagar inte. Detta måste göras. Detta måste ske för att jag ska nå mitt mål. Och det ska jag. En dag ska jag vara projektledare för Melodifestivalen. Se upp Christer Björkman, för här kommer jag!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Rösta gärna på vilken version av låten Umbrella du tycker är bäst.

Ha en bra kväll!

2007-11-16 @ 23:54:53
URL: http://www.eualia.blogg.se
Postat av: Alex

Tacos är fett gott :D

2007-11-16 @ 23:58:59
URL: http://aleqz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0