kul på en cola..?

Då har jag alltså gjort det, jag har haft min första tenta. Och hur gick det då? Sådär är mitt svar. Jag kan lika gärna få godkänt som att jag kuggar. Väldigt svårt att avgöra. Den var inte så svår som jag trodde samtidigt som det är VÄLDIGT svårt att veta vad lärarna vill ha. Men jag hoppas på et bästa. Nu ska jag släppa denna tentan för jag kan inte göra någonting åt resultatet förrän ag fått tillbaka den. Nu ska jag istället, ikväll, snart, åka till rönnvägen. För där är det fest, hos Gosia. Men Sofia ska återigen vara nykter. Jag påbörjar ju idag min, nu ska vi se, fjärde kur penicilin på två veckors tid. JIPPI.. Men jag får väl återknyta till vad min klassföreståndare på gymnasiet, Kristina Järneås, sa: " Man kan faktiskt ha kul på en cola Sofia"
Så nu ska jag hoppa i duschen för att sen åka til rönnvägen där jag ska ha kul på en cola.

//Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0