och så har man kuggat på sin första tenta..

helvetes jävla skit!!! Gick in på resultatvebben idag och insåg där att jag var en av de 13 i vår klass som kuggade på organisationstentan. Det känns för jävligt! Jag känner mig värdelös. Jag har aldrig fått underkänt på något jag gjort och nu när det väl gäller något på riktigt så klarar jag det inte. Jag blir så arg på mig själv, jag borde ha pluggat mer, jag borde ha klarat den. Men jag var sjuk precis innan och under tentan, jag får skylla på det, då känns det i alla fall lite bättre. Fast ändå inte. Jag kan inte skylla på att jag var sjuk. Vem bryr sig? Inte min lärare i alla fall och inte mina framtida arbetsgivare.

Idag är jag förmodligen ingen rolig person att vara nära. Vi ska så småningom göra vår presentation om arvikaarbetet och det ska bli färdigt idag. Jag har inte tid att vänta på att de som kom tillbaka till Hultsfred idag ska packa upp sina väskor, bara för att de valde att stanna kvar i Stockholm in i sista stund. Det är mycket som ska vara klart innan jul och tiden räcker inte till. Hur ska jag hinna?

Men jag klarar det! Det är bara att ta nya tag och satsa på omtentan den 15 december, och hemtentan som vi får nästa  vecka, och de två seminarium vi ska ha, och den bok jag ska sammanfatta, och den intervju vi ska förbereda, och arvikapresentationen, och så klart den nya uppgift vi fick idag som ska vara klar tills på onsdag (vi ska boka band till Hultsfredfestivalen, har de inte anställda till det??). Nämde jag att detta ska vara klart innan jul??


Kommentarer
Postat av: Raimond

Inte hela världen. Det var 12 till som underkändes. De var friska innan tentamen. Om du tänker efter var du inte spec. frisk dagarna innan tentan. Tandvärk, nackont och förkylning. Det hade varit en prestation att klara av tentan under sådana omständigheter. Så lätt är det inte och du vet att du klarar dig nästa gång, för du trivs ju med skolan och kompisarna. Pang på rödbetan bara.

2007-11-26 @ 16:47:34
Postat av: mormor

Jag håller alla tummar i värden för värdens goaste flicka tappa inte taget det orndnar sej alltid

2007-11-27 @ 08:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0