she walks in to a room, feels like a big baloon..

Har precis kollat på Traveler på tv. Shit va spännande det är.. Det händer något precis hela tiden. Det är lite 24 över det hela. Handlar om två killar som blir anklagade för en terroristhandling som deras vän egentligen utfört. Men vännen är försvunnen, och det verkar som om han aldrig funnits..hmm!?!

Jag lovade ju en uppdatering från arbetet förrut. Det gick fint. Vi kom fram till ganska mycket och fick ihop 18 nästan färdiga sidor. Bara fyra kvar. Gott!

Pratade med mamma för en stund sedan. Jag ska tydligen få ett brev från henne i morgon.. Undra vad det kan vara? Jag är riktigt nyfiken. Kanske ett fint kort? Eller nån som har nåt förslag? Jag får antagligen vänta tills i morgon och se. Jag väntar med spänning...



En annan sak som ska hända är att Ellinor kommer på måndag. Min Ellinor från Västerås. Vilken höst vi hade i Stockholm! Helt galen. Jag saknar det lite. Kompisarna och barnen där uppe. Men jag ska ju dit nästa vecka så jag får åka och hälsa på dem då! Ska bli jätte kul. Jag kanske ska köpa en jätte försenad present till Sussie också eller vad tror ni? Vad önskar man sig i 40-års present då? Mamma, Pappa, nån som vet?

Nu väntar sängen lite lockande på  mig. Jag ska nog krypa ner under täcket och läsa Stieg Larsson. Måste ju tänka på lite andra saker än kulturanalyser, kluster, subkulturer, cred...*snark*

Dröm sött
//Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0