Spurta är något vi kan..

Arvika arbetet är färdigt! Det är klart! Fattar ni? Vi är färdiga och vi har ändå en dag kvar tills det ska lämnas in. Vi satt hela dagen idag också. Men jag måste ändå säga att när vi väl började på riktigt gick det ganska bra. Vi är lite tröga i starten, men jädrans vilken spurt vi har!

Nu ska jag snart hänföra mig helt till Kotler. Men först har jag ett par fria timmar. Hur ska jag då spendera dem? Jag måste städa, diska, läsa och träna. Men jag sätter mig framför tv:n istället. Med en chipspåse och en godispåse. Och cola så klart, inte att förglömma. Jag borde inte sitta här. Men oohhh så skönt det är.

Längtar tills måndag. Då kommer Ellinor. Längtar till tordags, då åker vi till Stockholm. Men mest av allt längtar jag efter min säng. *snark*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0