städa, städa..

Idag har jag och Anna vart riktigt duktiga. Vi gick upp vid tio, gick en promenad, kom hem och å frukost och sedan har vi storstädat hela vår lägenhet. =) Men det behövdes kan jag säga.. haha.. städning är väl inget som hör till våra vardagliga sysslor om jag säger så. Haha. Men fint blev det! Nu luktar det jätte gott i hela lägenheten. Jag bäddade till och med rent min säng.

Nu väntar vi på Martina. Hon skulle vart här vid halv fyra - fyra men hon har inte kommit än. Det är inte för inte man blir lite orolig. Vi får inte tag på henne heller.. Hmm.. Men hon dyker nog snart upp. Vi ska göra vår första seminarieuppgift i marknadsföring så just nu sitter jag med Kotler i knät. Han är en riktig biff kan jag säga..;). Vänta ni bara, snart hamnar han nog på bild här i min blogg..

See y´a
//Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0