tenta fest igår..

Hahahaha.. Tenta festen var en riktigt tenta fest. Helt galen. När man är på sådana fester är det ganska skönt att vara nykter. Man kommer ju ihåg allt då..Haha. Allt hände igår, och lite till. Det är konstigt, vi är väl ungefär 30 stycken i vår klass, och det käns som om vi känt varandra hur länge som helst.. Det är väl en bra sak antar jag. Alla är jätte goa.. Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om igår men av respekt för de inblandade så väljer jag att avstå..=) Men man kan säga så här, det var ganska många som gjorde saker de inte borde gjort, det är nog ganska många som vaknar med ångest idag. Men inte jag..=)
Någon som är bakis är Anna. Hon  ligger i soffan och är helt utslagen. Haha. Jag har inte pratat med henne sen jag gick upp vid tio. Vi får väl se när hon behagar vakna, då ska jag tracka henne, räkna med det!

Annars så ska vi göra grupparbete idag. Eller grupparbetet, det kommer bli jag och matilda som jobbar eftersom de andra kommer va snorbakis. Men vi måste. Det är ju dags att börja nu liksom. Ska ju vara färdit om en vecka. Ojojoj.. Vi ska analysera arvikafestivalen. En kulturanalys. Vi får väl se hur det går.

Nu ska jag i alla fall försöka få liv i min roomy..

Over and out
//Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0