tenta i morgon..

Då var det snart dags. För Sofia Frendbergs första tenta. Hur kommer detta gå? Åt helvete! Jag fattar ingenting. Jo kanske lite, men ändå ingenting. Det bara snurrar i mitt huvud. Jag läser och läser men vet inte om det fastnar. Hoppas det. Egentligen tycker jag att det är ganska intrssant. Alltås det jag läser. Hur organisationerna har förändrats under hundra år, hur många olika typer av organisationr det finns, hur vi människor blir påverkade och påverkar osv. Men när jag ska få in det i min lilla hjärna så vill den liksom inte släppa in det. Eller så gör den det utan att jag hänger med. Vad vet jag. Det ger sig väl i morgon klockan 09.00, då jag och mina klasskamrater intar våra platser i FUNK salen på Rock City. Jag hoppas alla ni där ute håller tummarna och verkligen hoppas att jag klarar detta, för jag har INTE tid att gör om tentan. Vekligen inte!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag tror stenhårt på dej, du kommer klara detta galant...tänk på framtiden vad den här utbildningen ger dig för möjligheter så går det bra...de är ju det här du vill och passar till..kram på dig gumman..håller alla tummar jag har för dej...och Anna...
kramkram

2007-11-09 @ 16:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0