tittade fel på schemat

Idag vaknade vi vid halv tio i tron av att vi skulle börja skolan tolv och då skulle vi hämta Martina halv elva. Men icke! Min vana trogen (ha) tittade jag en extra gång på schemat och gissa vad? Jo, vi börjar ett!! Detta betyder att jag hade kunnat sova en timme till. Grrrr.. Men mitt i min ilska slog jag på tv:n och såg då att Martin Stenmarc skulle vara med på efter tio. Gissa om jag blev lycklig. Så antagligen var det meningen att jag skulle titta fel på schemat och gå upp för tidigt, för då skulle jag ju få se Martin! Och så kunde jag ju blogga också..=) till er stora glädje. Eller?

//Sofia

Kommentarer
Postat av: mamma

Absolut det är alltid trevlig att läsa vad du gör...njut av Martin för mig me...älsakr dig...kram

2007-11-21 @ 11:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0