vinter i hultan,samtidigt som flitens lampa lyser..

                 

Jag ser det snöar, jag ser det snöar, det var väl roligt, HURRA!
Titta vad mycket fin snö det har kommit här nere i småland! Underbart. Jag blir mycket gladare av snön, den e så ljus och fin. Och ni skulle sett vilka flingor det var, riktiga bomhullsflingor och det snöar fortfarande, mycket. Jag fick en riktig julkänsla idag, jag längtar. Sen så ska jag förmodligen till Idre i januari. En vecka i stuga i fjällen med massa polare. Kan det bli bättre?



                               

Flitens lampa lyser. Ja, det kan man verkligen säga. Plugg var det idag. Från 10 - 18 hos Sandra. Och vi kom faktiskt framåt. Vi håller på med vår kulturanalys av Arvikafestivalen. Det är ganska intressant men uppgiften är ganska svår att ta på. Vi har tragglat företagsekonomi så länge nu så det är svårt att helt plötsligt få hjärnan att tänka kulturanalytiskt. Att beskriva arvikafestivalen som ett kluser och arvika som en ort med rikt musikliv med många subkulturer. Eller hur var det nu?
Hur som helst har jag fått, eller vi i min grupp, ett jobberbjudade på arvikafestivalen i sommar. Som gruppchef. Tänka sig vad mycket den här utbildningen ger!



                                                     

Denna fina tavla hänger på väggen i min nyfunna vän Sandras lägenhet. Den är underbar tycker jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0