Jävla skit!!

Okej, ni kommer ihåg att jag skule till vårdcentralen. Idag var jag där. Diagnosen blev 38,9 graders feber, halsfluss och inflamation i nacke och axlar. Usch! Jag vill inte, inte nu. Det är ju Rookie nu. Fan jag blir så förbannad. Men vad ska man göra? Finns inte så mycket mer att göra än att ligga i soffan och glo på TV. Men det är väl inte fel det heller kanske... Jo det är det. Helvete! Jag vill vara med på Rookie. Jag vill kolla på Sahara Hotnights och Neverstore. Tänke kanske smita ner lite sen. Om jag orkar. Får se på det. Känner jag min kropp rätt nu så kommer jag ha däckat i soffan innan dess. Illa...


Sen har ju typ värsta grejen hänt. Haha. Vi har ett band boende hos oss, Film on four tror jag de heter. De spelar på Rookie. Man kan säga att det sket sig för bandboendet. De hade börjat renovera toaleterna. Haha. Därför är alla band utplacerade hos oss artistvärdar. Men de var här förrut och lämnade sina saker och de verkade kanon trevliga. Så det blir nog bra. Jag hoppas bara att jag mår bättre tills i morgon så jag kan åka ner och hälsa på mina band.

Tack för kommentaren mormor och Kurt. Saknar och tänker på er!!

Nu är det Idol/Doobidoo tajm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0