lisebergsfest...

då var portarna stängda för dena sesång.. konstig känsa.. även om jag nu inte jobbat på ungefär tio veckor så kändes det ändå sorgligt igår när fyrverkerierna avfyrades och allt var så där högtidligt.
 

                                 


Sen bar det av på fest! Började bra bakom banken. Underbart att träffa alla igen. Alla är så goa.. mats och patrik höll ett fint "tal" och berättade hur oerhört viktiga och duktiga vi vart för Liseberg denna sommar..:P men kul va det! sen vidare till lisebergshallen där de var uppdukat med långbord och grejjer.. riktigt fint! och Mats var i högform..=) Mat fanns det i massor så jag tror inte att det var många som gick därifrån hungriga.. 

                      
 



sen kom ju den delen av kvällen som inte blev lika rolig.. jag blev ledsen och arg. Jag hatar att du gör detta mot mig. Jag är kär.. ännu. Vad ska man göra? Jag vill ju inte känna så men så är det. Varför ska allt vara så komplicerat hela tiden.. Det är som att alla hela tiden tittar mig i ögonen, hånler och säger.."pest eller kolera, Sofia"

                                                        ♥  ♥  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0