Mår lite bättre idag..

Idag mår jag bättre. Jippi! Jag svettas fortfarande som en gris men jag hade nästan ingen feber i morse. Däremot har jag fått mer ont i halsen ige..Hmm.. Men men jag är i alla fall piggare. Fast jag sover skit dåligt på natten. Sen är det en konstig sak. Jag är svullen på ena sidan av halsen och är jätte öm där. Annars har min nackspärr släppt ganska bra och det är skönt. I och för sig så äter jag ju medicin hela tiden så jag får väl se hur det är när jag slutar med det.



Annars så händer det inte så mycket idag. Rookie festivalen är ju över och lugnet har åter lagt sig över byn. Det får nog bli att plugga lite nu när jag är lite piggare. Måste skriva klart min sammanfattning för Organisationsteori boken. Weee.. Sen så åker ju vi i morgon. Ska bli så kul! Där bär av klockan åtta då vi kör bilen i rikting mot Ullared, där vi ska spendera massor av pengar..(eller i alla fall 100 kronor, det är väl vad vi studenter har råd med), sen åker vi till Falkenberg och 2Entertains huvudkontor där vi ska träffa Susanne och förhoppningsvis lite fler folk. Efter detta bär det av till Halmstad där vi strosar runt lite för att 19.30 infinna oss på Halmstads teater för musikalen "Little shop of horrors" . Ska bli oerhört trevligt. Tänk att bara få gå före alla i kön för att man står med på gästlistan..Moohahaha.. Ska bli toppen kul. Så jag har bestämt att i morgon är jag frisk!

Over and out

Kommentarer
Postat av: mamma

Tänker på dig hjärtat, kurerea dig nu ordentligt och så ska du se att du känner dig ytterligare lite bättre imorgon, men lova mig att du tar det lugnt...de är inte värt att få tillbaa skiten...glöm inte att mamma älskar dig och finns här för dig....

2007-10-28 @ 12:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0