melodifestivalen - nu börjar det!!

                                            image2



Idag har låtarna till Melodifestivalen 2008 publicerats. Alltså vi kommer aldrig vinna Eurovision song contest igen.. Inte när våra bidrag heter Kebabpizza!!!! Va e det för namn? Hur kan man ens tänka tanken att ta med det bidraget? Kebabpizza...??
 
Å så är det ju det där med låtskrivarna.. Det är ju samma låtskrivara varje år. Jag menar inte att dessa är dåliga på vad de gör.. inte alls. Jag älskar Ingela "pling", Bobby Ljunggren, Fredrik Kempe  och alla de andra. Men man måste förnya sig.. Fast som den schlagerdrottning jag är så skulle jag nog bli lika sur och grinig om de inte hade vart med..haha..Jag kanske får inse att vi inte kommer vinna och bara gilla läget.. !
Fast..Nä!! Jag ska ta saken i egna händer! MF here I come!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0