Nackspärr

Åtta gånger om dagen gick väl sådär.. Men jag ska försöka med i alla fall en gång om dagen nu..=) Det har ju varit mycket att göra på sista tiden, men blogga borde jag göra. Det är avkopplande.

Mycket att göra har jag som sagt haft. Och nu har kroppen straffat mig för att jag inte vilat så bra. Jag har fått nackspärr. Ajajaj, säger jag bara. Det gör så sjukt ont. Kan typ varken resa mig eller sätta mig. Illa!

Vi hade redvisning om vårt parnerföretag igår. det gick väl sådär. Men det var väldigt roligt att höra om de andra företagen i alla fall halva dagen innan man blen trött och inte orkade lyssna mer för alla säger olika saker...hmm.. Men det var ändå roligt.
Idag blir det samanfattning av den oerhört roliga boken Organisationsteori. Ni har väl själva hur underbart det låter. Eller inte. I alla fall det ska jag ägna mig åt på första halvan av denna soliga höstdag. Andra halvan skall gå till vår kulturanalys av Arvikafestivalen. Får väl se hur det går.Bra hoppas jag, vi måste verkligen komma igång nu, annars blir det så där tajt på slutet igen och det pallar jag inte.
Så som ni förstår så kanske jag tittar in här igen med brist på roligare saker att göra..=)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0