Partnerföretag - 2Entertain

usch usch usch säger jag bara.. I mitt huvud blandas nu kulturanalyser med när 2Entertain bildades och hur Merzbergs teorier kommer in i detta. En helg helg har vi suttit med arbetet som nu äntligen börjar närma sig sin slutkamp. Nio timmar på skolan igår och elva timmar idag. Inte kontstigt att jag inte hunnit blogga. Grupparbete är det jag sysslar med också. Jag får inte bestäma själv utan måste ta hänsyn till avd tre andra individer tänker och tycker. Det kan vara lite påfrestande ibland. Inget illa ment till mina underbara gruppmedlemmar, men ibland har vi diskuterat så det har slått gnistor...haha.. Men det har gått bra. Det är inte mycket kvar att skriva och jag tycker att vi har gjort ett bra jobb, i alla fall det bästa av den situation vi haft.



Nu måste jag ju dock skriva lite om vårt underbara partnerföretag 2Entertain! Vilka kanon människor vi fått kontakt med där, helt underbara. De tog emot vår förfrågan med öppna armar och har verkligen gjort allt för att hjälpa oss med vårt arbete. Tack för det! Sen är det ju en extra sporre att göra bra ifån sig när man blir erbjuden att gå på Little shop of horrors i Halmstad. Något som jag verkligen ser fram emot! Det är som vi diskuterat idag, motivation är det grundläggande för att göra ett bra jobb och har man inte något som motiverar än så mäste man skaffa det. Då blir arbetet så mycket roligare. 2Entertain har en värdegrund som de eftersträfar och det är Tanke, Hjärta, Tempo. Detta någonting som jag tycker alla bör ta med sig och tänka på. Ha alltid en tanke me vad ni gör och tänk efter en extra gång, då lyckas ni bättre. Gör detta i rät tempo så att ni hinner med allt. Men framför allt gör det med      HJÄRTA   ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0