ranking the stars..

hmm,
efter många timmars hårt pluggande..haha. Lät ju bra i alla fall..:P Nä några sidor fick jag allt plöjt igenom i organisationsteori.. oerhört spännande bok by the way, för den som vill läsa..;) som sagt, efter många timmars hårt arbete hamnar jag nu i soffan för att dega lite framför tv:n.. och där är det! "Ranking the stars" haha.. ett pogram som går på kanal5 med Andreas Lundsted som programledare.. tio svenska tjejer/kvinnor ska tycka saker om varandra.. allt som händer är att de prata i mun på varandra. men roligt är det. Dock förstår jag inte riktigt vad man ville få ut av att skapa detta programet. Vad är det för budskap som ska skickas ut till människor? Att vi ska "lista" oss? Vem i vår vänskapskrets är snyggast när man vaknar? Vem är lättast att ragga på? Vem går lättast med en okäd hem efter krogen? 
Jag menar.. seriöst.. är detta allt kanal5 har att  komma med på bästa sändningstid? Hmm.. jaja.. tidsfördriv är det ju i alla fall..=)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0