Rookie 2007

Nästa vecka kommer det människor till Hultsfred! Människor kan ni tänka er..? Det ska bli så kul..=) Rookiefestivalen 2007 går av stapeln. 20 bra rookie band kommer hit för att visa upp sina kunskaper och även fyra lite större, lite kändare band. 
         
      
SAHARA HOTNIGHTS, DIA PSALMA, NEVERSTORE SLAGSMÅLSKLUBBEN!


Har precis nu varit i kontakt med "mina" band som ska spela på festivalen. Jag ska vara artistvärd för två stycken; Val and the bitches ett punk/rock band med grymm musik! Sen har vi Kusowsky ett pop band med rockiga Håkan influenser och en söt sångare..=) Kanon band båda två som det ska bli skit kul att jobba med.



Sen så måste jag ju bara få nämna att idag fick jag mina tre första högskolepoäng.. !! Mäkta gald och stolt är jag. Okej jag vet tre poäng är inte mycket men de är mina första. Gladare kan man inte bli..
Nu ska jagvälförtjänt sätta mig framför tv:n med en skål godis.. eller kanske plommon..

love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0