Vårdcentralen..

Sitter i skolan och väntar på att vårdcentralen ska ring upp. Ringde för över en timme sen och knappade in mitt telefonnummer för att få tillbaka.."Vi ringer dig på.. klockan fem över ett" har de ringt ? Nä! Men de ringer väl snart hoppas jag. Har skit ont. Det är så konstigt för i morse när jag vaknade kändes det mycket bättre och nu, nu gör det dödens ont. Så tråkigt är det. Imorgon börjar ju Rookie festivalen här i Hultan. Det näst största som händer på hela året. Då ska jag vara sjuk och ha ont! Så typiskt. Men jag får väl knarka alvedon och Ipren så kan jag kanske digga till brudarna i Sahara hotnights i morgon i alla fall.. Men inget festa för mig inte..=(

Ni sär ute som kan festa, festa för mig med!
oops.. nu ringer de..


Kommentarer
Postat av: mormor

du blir snart bra sofia! kramar från mormomr och kurt.

2007-10-26 @ 18:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0