Det är bra nu..=)

Oj. Längesen jag skrev nu. Händer saker. Inte mycket saker, men saker. Jag trivs nu! En tenta är avklarad. Jag vet inte hur det gick men det kändes okej så jag hoppas på det bästa.

Det är kick-off på liseberg på onsdag. Ska bli så roligt. Jag ser verkligen fram emot det.

Idag har det vart fint väder, sol, grillning på festvalområdet, en mysig promenad längs sjön med väldigt trevligt sällskap..=) Underbar dag!

Nu är det snart Hästpojken på Metropol. Spänningen stiger inför sommarens festival. Jag längtar faktiskt.

Nä nu är det dags att göra sig sjukt snygg - eller snyggare i alla fall..=P

Kommentarer
Postat av: Nyfiken

Skönt att bloggen har vaknat igen efter att ha varit avsomnad snart en månad.

2008-04-20 @ 20:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0