Diggiloo och mycket, mycket annat

Nu är det bara tre gig kvar utav vår underbara Diggiloo-turné. Känns tråkigt, fast samtidigt skönt. Det ska bli skönt att inte längre bo i en väska och på en buss. Kunna duscha i sin egen dusch när man vill. Men oj vilken underbar sommar jag har haft. Jag har jobbat i min dröm! Med Diggiloo. Underbart! Vi har vart över hela landet, från Ronneby i söder till Happaranda i norr. Så roligt att få uppleva Sverige! Och Finland faktiskt. Två gig har vi haft där med. Den finländska publiken var underbar. Bästa publiken vi har haft. Nu väntar Stockholm, Avesta och Borås på att Diggiloo cirkusen skall inta deras städer. Seda är det slut för detta året men jag hoppas innerligt att jag blir en del av Diggiloo familjen nästa år också!

Andra saker har ju också hänt denna sommaren, även om man inte tror att det har funnits tid till det. Min vän Mari har fått en liten flicka, Minna. Hon är underbart söt. =)

Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Jojo så är det väl. Jag hoppas att du kommer att komma på att du gjort fel.

Kommentarer
Postat av: Elisabet

hej hur fick du jobbet på diggiloo och vad gjorde du är intresserad av att jobba med dom nästa sommar....hoppas du kan maila mig. Tacksam för svar...//Elisabet

2009-08-07 @ 21:26:23
URL: http://mizzbetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0