2 dagar kvar!

Jag har biljetter. Jag har biljetter till melodifestivalen 2008!! På lördag bär det av till Göteborg och scandinavium för att inta melodifestival känslan. Underbart! Om jag har glömt att nämna det så är jag hemma i Uddevalla igen. Orkade inte vara kvar i Hultsfred. Lite surt att jag inte får se Melodyclub men det får man ta. Jag ska ju på melodifestivalen. =)

Sen jag kom hem igår har det inte hänt så mycket. Jag var hos Farmor och Farfar och åt frukost idag. Det var mycket trevligt. Och gott!! Sen har jag bara vart hemma och pluggat lite och så kom Anna och hälsade på med sin söta lilla kusin dotter Matilda. Sex månader är hon och så söt!!

I morgon ska jag till tandläkaren. Usch, det ser jag inte framemot... Men imorgon är en annan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0