Mitt nya yrke

Okej. Det är ett faktum. Mitt nya yrke. Textförfattare och marknadsförare!!

"I din tv, finns det bra program, i din tv, som bara du får fram, i din tv, oooohhh med Telia Digital-tv." (Melodi: Las Vegas)

Med denna grymmt bra text vann jag och Anna två biljetter till Melodifestivalen i Linköping i morgon! Weeee. Jag gjorde det igen. Haha. Jag är helt enkelt bäst på att få tag i biljtter på ett eller annat sätt. Ska bli sjukt kul. Inte så jätte bra artister men skit i det, det är ju melodifestivalen!!!!

Nu ska vi ragga folk som vill med till Linköping och festa. Kanon helg det här!!!!

Kommentarer
Postat av: Morfar

Grattis, den är mina gener som styr

2008-02-22 @ 15:07:00
Postat av: Sanna

grymme sofia!! du är bäst helt enkelt :) ha nu riktigt kul ikväll! ska hålla utkik efter er!! kramar

2008-02-23 @ 11:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0