Bästa nyår nånsin!

Nu är jag hemma igen, från fem helt galna dagar i Branäs. Men så kul vi hade! Åkte till min underbara klasskompis Catrin för att fira nyår med henne och hennes vänner. Det visade sig vara jag, Catrin, Anna och Martina och ett helt gäng galna killar (14 stycken närmare bestämt!) och två flickvänner. Underbart! Haha.

Vi festade i dagarna fyra (fast jag var nog ändå en av de nyktraste) och hade otroligt roligt. Det blev skidåkning på nyårsafton i ett kanon väder. Solsken och -7 grader. Det var perfekt. Sen bar det av på After Ski och riktigt röj!! Efter det vidare hem till stugan för nyårssupé och en riktig fest. För att sen återvända till puben och fira in det nya året. För att sen återigen återvända till stugan och fortsätta festen. En toppen dag helt enkelt!
(dagen blev inte lika lyckad kan jag säga..=P)

Vad kan jag berätta mer..? Fest, fest, fest och så rotvältsrunkern förstås.. Haha. Jag har levt i en Smala Sussie film dessa dagar för alla goa killar och tjejer kom från Karlstad. Perfekt!

Jag hade helt enkelt den bästa nyårn på länge, tack alla för det!!

Nu ska jag vara hemma i Uddevalla tills på onsdag för att sen fortsätta ner till Hultan och påbörja min andra termin på Music and Event Managent. Känns ganska bra faktiskt.

OCh föresten, jag kanske har glömt att nämna det, men jag gick vidare i utagningen om praktikplatsen på melodifestivalen =). Så nu är det bara hoppas ¨på att komma till Stockholm på intervju.

Over and out!
//Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0