Bohusläningen

Jag fick nyss ett mess från hon som är ansvarig för praktikplatsen på melodifestivalen.. Bohusläningen hade hört av sig och ville ha mitt nummer. De kommer formodligen att kontakta mig snart. Haha. Va konstigt att det är sånt intresse för det här. Men ganska kul! =)

Vi är färdiga med vår partnerskapsuppgift nu också! Så det känns också toppen bra. Skönt att ha en dags marginal.

Sen så är ju det bästa det som våra lärare, Jonas Bjälesjö och Daniel Johansson, skrev om vår hemtenta på mailen:
"Detta är det bästa resultatet jag haft någon gång på hemtentan! Det gör en lärare stolt och nöjd! Det gäller även Daniel som skrev så här i ett mail till mig:   -Detta är nog den bästa omgången jag någonsin haft. Mycket imponerad av många i den här klassen. Kul!"

Känns ju alltid extra roligt då!!

= en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0