Fest ikväll - temat är Svenskt!!

Idag har det var skola igen och en ganska seg föreläsning. Men hoppas det bättrar sig. Sen så har jag kommit igång med min träning en hel del också. Vart ute och gått mycket och simmat och cyklat och detta känns riktigt bra. Annars händer det väl inte jätte mycket här i Hultsfred. Jag och MArtina har beställt Sex and the City boxen så i helgen blir det till att bänka sig framför TV:n (eller datorn för vår DVD är paj). Ska bli sjukt kul!

Men nu är det dags för lite städning och mat för sen blir det förfest hos mig med kompisarna!! Och sedan bär det av till Metropol där det är Kick off för oss studenter och temat är Svenskt. Jag har ingen rolig utklädnad så jag blir nog bara gul och blå. Fast kanske blir det ett ikea snöre i håret..?? Hmm.. För övrigt så ska de spela svensk musik hela kvällen så jag känner att det kan bli min kväll ikväll..=)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas du får en riktigt trevlig kväll!

2008-01-31 @ 16:05:05
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0