Ida kommer snart

Nu är det bara en dag kvar till marknadföringstentan. I morgon gäller det! Det känns faktiskt som att jag kan endel, men man vet aldrig. Jag hoppas på att jag har lite tur denna gången och får lite frågor som jag verkligen kan! Men jag kan ju allt så det ska väl lösa sug..=P nädå, men det kommer nog gå bra. Jag hoppas det. Vi har suttit nu flera dagar och nätter och läst och diskuterat i grupper, vilket känns toppen. Jag lär mig bra då har jag märkt.

Snart kommer Ida också. Tåget rullar in 16.40 på Hultsfreds station. Hon kommer få sig ett gott skratt när hon byter tåg i Nässjö och upptäcker att det är en rälsbuss hon ska åka de återstående sju milen..Haha. Och att hon måste "plinga" för att stiga av. Hahahaha. Så är det här nere i Småland.

Nu ska jag åka och hämta min utbytesstudent Lotta från Finnland så ska vi åka och visa henne "stan" och vår fina skola. Undra om hon kommer trivas? Hmm.. Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0