It starts in my toes, makes me crinkle my nose

Idag har det varit tenta plugg som har gällt för hela slanten!! Suttit hela dagen med marknadsföringen och det känns faktiskt okej. Det är rätt kul och intressant. Det ska lugnt bli mitt tillval i Kalmar istället för organisation. Jag tycker att det är intresant att läsa om vad  som ligger bakom all reklam som finns. Det finns många olika teorier och synsätt att använda när man sak marknadsföra en produkt eller en tjänst. För det ska man komma ihåg. Det är en vesäntlig skillnad på att marknadsföra en tjänst och en produkt!!

Nu har den värsta besvikelsen släppt från i går och jag har fåt reda på vem som vann. Det var Kristin. En kanon trevlig tjej från Jönköping. Hon var också värd detta! Min tur kommer nog. Men det känns ju sådär att ha varit en hårsmån ifrån att uppleva sin dröm. Men vänta bara jag kommer dit jag också!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0