Melodifestivalen here I come - not!!

Nu är jag hemma från Stockholm igen. Jag vann inte.. men det var nära. Var en av dem i toppen. Men någon annan fick jobbet. Tyvärr. Är lite besviken men ändå väldigt nöjd med att kommit till finalen i denna stora tävling. Det var tydligen 3000 sökande på sms tävlingen och 400 som skickade in CV, så jag är grymt nöjd ändå! Men det är klart man hade velat vara med. Men förhoppningsvis kommer det fler chanser. Det gör det! Hur som  helst var det väldigt roligt i Stockholm. Jag träffade många trevliga människor och lärde mig endel om mig själv. Hade en kanon dag! Och nu har telia och Dist fått upp ögonen för mig och man kan ju hoppas på ett sammarbete i framtiden.

Och bara så ni vet. Bästa schlagerlåt är "É det det här du kallar kärlek" av Monika Thörnell och Lasse Holm =)

Kommentarer
Postat av: mamma

Du e så himla duktig..sträva på i samma takt så kommer allt att gå galant för dig i framtiden gumma...kram på dig...

2008-01-16 @ 19:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0