Melodifestivalen here I come!!

Jag gick vidare i tävlingen om praktikplats på melodifestivalen!! Jag är så lycklig!! Jag vet att jag inte har fått och det kommer jag förmodligen inte få heller men jag hoppas!! Det gör jag verkligen. Jag ska göra mitt absolut bästa på intervjun i Stockholm nästa vecka. Det hade vart en dröm som går i uppfyllelse. Jag blev så glad när de ringde ifrån Stockholm i morse. De nämnde också någonting om att pressen kommer att kontakta mig. Hjälp!! Att det brukar vara ett ganska stort intresse när det gäller detta. Haha. Jag i tidningar. Haha, vilket skämt!! Men nu är det bara jag och 9 till kvar i tävlingen, från början var det lite över 500 sökande, så nog ska jag kunna slå resten också. Tycker ni inte det?

Nu ska jag i alla fall se på film med min mammi =) Sen blir det plugg, och plugg igen i morrn.. Men nu känns det som jag klarar allt.

Kommentarer
Postat av: amanda rosende

va kul :D

2008-01-07 @ 17:05:04
URL: http://awr.blogg.se
Postat av: Klara /

Oj, vad kul :D grattis och hoppas att du vinner!

2008-01-07 @ 17:06:25
URL: http://klarow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0