som vanligt i Hultsfred

Allt är som vanligt här nere. Plugg, plugg, plugg och fest!! Haha. Det är ungefär det som händer just nu. Fast mest plugg är det. Har ju tenta på lördag och ett inlämningsarbete tills på tisdag så det är fullt upp som vanligt. Men det känns ändå rätt kul nu. Jag var rätt depp över den kuggade omtentan de första två timmarna och det svider fortfarande ibland när jag tänker på det men vad ska man göra? Jag ger inte upp i första taget! Jag vill istället "ge igen" på denna tenta. Den handlar som sagt om marknadsföring och jag hoppas det går bra. Känns rätt okej och roligt nu..=)

Nu är det bara en dag kvar sen åker jag till Stockholm!! Ska bli så kul. Jag längtar verkligen!! Underbart. Weeee..=) Undra vad vi ska få göra? Det jag vet är att vi är uppdelade i olika grupper och att vi ska göra nåt. Haha.

Och jag klarade min hemtenta!! Underbart det med!! Det behövdes verkligen. Jag fick ett starkt godkänt på hela kursen så jag är grymt nöjd! Nu har jag två kurser avklarade!

Men nu över till marknadsföringen..

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0