Tenta + tentafest!!

Tenta i går. Den gick faktiskt ganska bra, hoppas jag! Kändes helt okej. Så skönt att den är över. Ett steg till i rätt riktning. Det är jätte skönt. Tentan handlade ungefär om de saker jag trodde. Den var ganska basic, vilket gjorde den ganska tråkig, fast bra. Jag kunde svaren.

Efter detta var det tentafest. Höjdpunkten på dagen. Det började hemma hos oss med en liten föris med goda drinkar och goda vänner. =) Sedan bar det av  till Barris och Olle-akvavit och Martini..Haha. Det var väldigt trevligt trots lite gråt och tandagnisslan. Inte från min sida dock. Själv hade jag det väldigt trevligt med många givande(?) samtal.

Idag är det dagen efter tentan och med den kommer tentaångesten. Ångesten över att inte kunna göra mer. Ångesten över att sitta fast här. Ångesten över att det känns som om allt är över. Ångesten över tomheten. Alltid likadant, men jag kan hantera den. Det är bara att ta sig igenom dagen och längta tills imorgon. Dagen eftern en tenta är som nyårsdagen - man önskar att de inte fanns.

Idag åker även Anna till Thailand i 17 dagar. Det kommer vara sjukt tomt här utan henne. Men det är roligt för hennes skull, hon behöver det.

Idag lämnade också Sebbe Hultan. Han ska flytta hem. Sebbe är en underbar kille och vän, som är tråkig att mista. Trots att vi inte var jättenära vänner så kommer han att saknas! Han behövdes här - för många. Men han komer tillbaka och hälsar på hoppas jag..=)

Nä, nu ska jag gråta till lite fler Grey´s Anatomy avsnitt och sen blir det promenad med Martina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0