The time is running out and we still have to say goodbye

Nu bär det snart av till Hultsfred igen, i morgon närmare bestämt. Ska bli riktigt kul. Vi ska starta med en "välkommen tillbaks till Hultan" middag hemma hos mig och Anna. Blir nog en del folk. Hoppas det.

Det är bara ett problem. Hur ska vi få plats i bilen ner? Jag har en STOR resväska som ska med + två papperspåsar med julklappar. Anna har två väskor + två papperspåsar med julklappar. Okej, ni tänker "vadå, det är väl inget problem..?" MEN vi ska hämta upp två killar i Göteborg också + deras packning. Ojojoj.. Hur ska detta gå? Det går nog as bra. Det är ju jag som kör..=P

Vi ska även i morgon äta på McDonalds för sista gången på länge. Anledningen till detta är bland annat att det finns inte något McDonalds på 10 mils radie om Hultsfred. Men den huvudsakliga anledningen är att vi ska bli hälsosamma. Ingen skräpmat, inget godis, bara massa frukt och annan kaninmat. Och så ska vi på allvar börja träna. Träningskortet användes ju lite sisådär förra terminen. Men det ska det bli ändring på. Beach 2008 - here we come.

Sen så måste jag ju bara säga hur stolt jag är över min mamma. Hon har slutat röka!! Jag blir så stolt. Jag vill ju ha kvar dig länge till.. och det vet jag att jag kommer få. Älskar dig!

" ...du är rätt ung, jag är äldre än du, men du röker så jag skulle säga att vi är plus minus noll.."
- Säkert! (Vi kommer att dö)

En av de bästa låtarna! Säkert är bra, väldigt bra. Är väldigt ledsen över att jag missade hennes konsertturné i höstas. Hade vart roligt att se. Men jag fick ju se henne på Parksommar och då var ju även Moneybrother och Salem med så det var ju ett plus.


En av de bästa låtarna nu är Goodbye Philadelphia. Den bara måste höras. Sök på den på youtube och ni kommer att gråta! Underbar.

"And I would lay your body down and rock your tears away
But it's much too late for now to be like yesterday
And the time is running out and we still have to say
Goodbye"
- Peter Cincotti (Goodbye Philadelphia)

Bara några timmar kvar nu sen åker jag ju till skogen igen. Det har vart jätte roligt hemma och jag har hunnit med mycket. Träffat alla jag velat träffa, åkt dit jag velat och varit i Branäs, så nu är det på tiden att åka tillbaka till Hultan. Men jag ser redan fram till nästa gång jag får åka hem.

Saknar er redan!

Love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0