Midsommar där solen aldrig går ner..

Nu är jag åter i Uddevalla efter att ha firat midsommar där solen aldrig går ner.. Eller där det aldrig blir mörkt i alla fall. I norrland. Eller i södra norrland i alla fall. I Bollnäs. Trevligt värre. Norrlänningar är roliga trots det fattiga ordutbudet. Många mysiga dagar och två låååånga tågresor men det var det värt! Kommer sakna min norrlänning mycket!

Och nu till dagens höjdpunkt. Jag klarade tentan i internredovisning och kalkylering!! Hur grym är inte jag?? Typ grymmast! Känns sjukt bra. Fick även 8.5 av 10 på sista arbetat i branschkunskapen. Så man kan säga att terminen avslutades på topp!

Nu är det bara dagar kvar tills jag beger mig ut på turné. Känns skrämmande, nervöst, galet, underbart, men framför allt SJUKT KUL!! Börjar med tre utbildningsdagar i Götet på måndag sen åker vi mot sydligare breddgrader (ronneby!?!) på onsdag kväll för att börja vårt hårda abete på torsdag morgon! Jag längtar! Framför allt efter att ha någonting att göra, något att sätta händerna i så man slipper tänka och känna för mycket..

Det är bara en månad kvar lite drygt sen kommer jag igen! Vare sig du vill eller inte..

Kommentarer
Postat av: Morfar

GRATTIS till ett bra slutresultat. Du måste skriva om Diggiloo-äventyret snarast. Spänd över vad tycker och över hur det går för dig. Antingen i bloggen eller direkt Vänersborg.

2008-06-23 @ 21:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0