Gimmie, gimmie more

Jag sitter och försöker knapra ihop en SWAT - analys om the Grapestompers. Swot står för Strength, Weakness, Opportunities och Threats. Jag ska alltså beskriva bandets svagheter, styrkor, möjligheter och hot. The Grapestompers är ju det band som vi har fått att jobba med. Vi ska ju försöka lansera dem utomlands och håller nu på med den första uppgiften då vi lär känna bandet och gör upp en treårs plan med dem. Vad vill de göra? Vad deras mål är och så vidare. Inte nog med att det är ganska svårt som det är. Vi ska göra det på engelska. Men men jag lär mig kanske mer engelska.. Man kan ju hoppas.

Idag börjar vår affärsredovisningskurs om. Vi har fått nya lärare och vi ska återigen läsa på distans. Hoppas det blir bättre. De har även flyttat fram vår tenta en vecka. Känns bra det här faktiskt. Hoppas bara jag kan lära mig det som jag egentligen skulle lärt mig på två och en halv månad på fyra veckor. Det är bara att göra sitt bästa!

Nä, nu kallar uppgiten igen. Blää!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0